logo Acasă
cod client:   intră   Codul îl obții de la logopedul tau.

Logoped din Sector 3, Bucuresti, fizicienilor: BALABAN VALERIA

Logoped: BALABAN VALERIA


BALABAN VALERIA

Localitatea: Sector 3, Bucuresti    

Experienta: 15 ani de activitate logopedica cu urmatoarele tipuri de logopatii: dislalii, dislexo-disgrafie-discalculie, hipoacuzie, sindrom Down, autism, afazie, deficienta de intelect intarziere in dezvoltarea limbajului.


formare inițială:
1. Scoala postliceala Prohumanitas 2000
2. Absolventă a facultăţii de Psihologie şi Stiinţele Educaţiei secţia Psihopedagogie specială, promoţia 2005

Formare continuă:
Master – management si evaluare educationala 2007-2009;
titularizare in invatamant -2005 –scoala 195 sector 3
grade didactice : definitivat,
grad didactic II,  media 9.50
grad I
Activitate de mentorat pentru cadrele didactice de la nivelul unităţii, debutante sau înscrise la grade didactice (2005-2010).

Cursuri de formare
1. Notiuni introductive in terapia de familie.
2. Autoevaluare institutionala CCD
3. Rolul cadrelor didactice  in integrarea sociala  a copilului cu dizabilitati
4. Participare timp de 6 ani la activitatile desfasurate de ALR
5. Abordarea multidisciplinara a copilului hipoacuzic

 Metode online de promovare a sanatatii mintale
 Curs de formator
 Evaluarea copilului prin metode non formale-Fabulele Duss,testul familiei,testul cuibului
 Dezvoltarea competentelor instrumentale necesare interventiei in terapia logopedica-martie –mai 2013
 Coferinta Noutati in diversitatea autismului 31 mai 1 iunie 2013
 Secretar ALR si organizator de cursuri
 Formator ALR – am prezentat

1. Etapele programului terapeutic complex
2. Dislalia – definiţie, etiologie, simptomatologii
3. Terapia cu caracter general
4. Terapia cu caracter specific
5. Planuri individualizate de lucru
6. Prezentare de cazuri reale, video
Cursul-Tulburarile capacitaților partiale,dislexia,disgrafia,discalculia,sustinut la Targu Mures de formatori din Ungaria in metoda Meixner

Participare la  workshopuri, simpozioane, conferinţe naționale și internaționale
1. Strategii  de interventie educationala utilizate in vederea integrarii,tinerilori /elevilor cu dizabilitati.
2. Stafeta Antiviolentei
3. Conferinta nationala  de sanatete mintala a copilului si adolescentului  cu temele tulburari din spectrul autist
ADHD si comorbiditati
4. Bune practici de colaborare in prevenirea si terapia tulburarilor de limbaj – Bacau
5. Ministerul muncii, familiei si protectiei sociale – directia generala protectia copilului  – curs –„Rolul cadrelor didactice in integrarea sociala a copilului cu disabilitati” in cadrul proiectului„Cresterea capacitatii autoritatilor publice locale din romania in vederea sprijinirii copiilor cu disabilitati in cadrul propriilor familii” finantat de guvernele : Islandei, principatului Liechtenstein si Norvegiei prin mecanismul financiar al spatiului economic european – 2011

Intervenții în  cadrul comisiilor metodice ale C.L.I.- la nivel de capitala

  • 25 martie  2011 terapia comportamentala si cognitiva in remedierea balbismului
  • 4 noiembrie 2011 evaluarea constiintei fonologice
  • 29 octombrie  2010 rolul cadrului didactic de sprijin in recuperarea copilului cu ces
  • 20 ianuarie 2012 rolul evaluării în terapia dislexo-disgrafiei, cauzele dislexo-disgrafiei, metode de remediere , fisa de evaluare

Proiecte (formare profesionala prin LLP, în spatiul european )
Universitatea bucuresti – proiect LLP – CLAD – finantat de Comisia Europeana in cadrul Programului Lifelong Learning (program de recrutare, diagnosticare, testare subiecti dislexici si copii cu tulburare specifica limbajului) – 2010.

Activitate publicistica (din ultimii 5 ani):
Logopedia nr 3 – revista profesorilor logopezi
Articolul-integrarea copiilor cu ces in invatamantul de masa intre teorie si practica;
In revista Logos:
Nr 18. Articolul-integrarea copiilor cu ces in invatamantul de masa intre teorie si practica;
Logos 20 recenzie
1. Terapia comportamentala si cognitiva a tulburarilor de rilor de ritm si fluenta
2. Proba formativa de evaluare  a structurii perceptiv otrica de spatiu
Logos 21 articol
1. Dislexo-disgrafia o tulburare de limbaj ce poate fi remediata
2. Proba formativa de constientizare fonologica

Competente şi abilităţi 
–  Comunicativitate, toleranta, deschidere catre nou, corectitudine, dinamism
–  Experienta in lucrul cu copiii si tineri cu disabilitati, realizarea pentru acestea de diverse activitati:  dramatizari, meloterapie
–  Terapie psihomotica
–  Terapii ocupatioonale
–  Terapii cognitiv comportamentale si afective
–  Aptitudini muzicale
–  Aptitudini pentru abilitati manuale
–  Aptitudini pentru dramatizari
–  Abilitati de comunicare si oratorice
–  Interes deosebit pentru activitatile ce au ca obiectiv  recuperarea si terapia copiilor cu dizabilitati


Comentarii de la clienti:



Comentarii din facebook: